Loading אירועים

תערוכת  “חדר מורים- זאת ירושלים!” לזכר שירה בנקי ז”ל, מבקשת לספר סיפור. את הסיפור של קבוצת המחנכים הרב מגזרית שבחרה להפגש ולעבור תהליך ומסע משותף, את הסיפור האישי של כל מחנך בקבוצה, ומעל הכל את סיפורה של ירושלים.

התערוכה מורכבת מתמונות המתעדות את המפגשים. רגעים של שיתוף, רגעים של מבוכה, רגעים של קושי, ורגעים של צחוק. את המימדים הויזואלים של התערוכה מלווים טקסטים מתוך סיפורים האישיים של המורים ומתוך דברים שאמרו במפגשים.

מתוך הרצון להשמיע את קולם של מחנכים ירושלמים כגיבורי תרבות המעודדים שיח סובלני במרחב הציבורי הירושלמי, בחרנו להציג את התערוכה במרחבים הציבוריים. לצד ההנכחה של הקול הקורא לדיאלוג, היכרות, וחגיגה של הריבוי במרחב הציבורי התערוכה גם מזמינה לדיון ולפעילות חינוכית בחדרי מורים ועם תלמידים, ויכולה לעבור בין בתי ספר שונים ברחבי העיר.

הפעילות שלנו מוקדשת לזכרה של שירה בנקי ז”ל. שירה בקשה לתמוך בזכותו של כל אדם לחיות לפי דרכו, והשתתפה במצעד הגאווה. היא נרצחה מתוך קנאות וחוסר יכולת להכיל את האחר בעיר ירושלים. בפעילות שלנו אנו מבקשים לגלות את הגיוון האנושי. בעקבות שירה, אנו מבקשים להכיר את השונים מאיתנו, וללמוד לחיות ביחד למען עתיד משותף  בירושלים.

ביום ירושלים, התערוכה תוצג במתחם התחנה.

פרטים נוספים באתר של “זאת ירושלים“.